11 januari 2015

Egon- stormigt värre

Jag Vilade minst sagt hela dagen igår. Jag var ett ego som lyssnade på kroppen.  Jag orkade inte stå upp många sekunder.  Jag följde inte med på Kalles kalas utan fortsatte i soffan med en film. Avslutade dagen med ett bad - en behövlig dag för även om jag idag varit trött så har det inte varit i närheten.

I natt har sedan stormen Egon härjat.  Oj vad det blåst.  Inte mkt sömn för det,  men rätt mysigt också.  Även idag har det blåst. Vilma åkte med mormor till Ikea och Kalmar.  Vi andra trotsade stormen och gick ut och sågade lite sly. Kommun håller på att rensa utanför tomten.  Det blir så bra, öppet och fint.  Det har gjort att vi letat och hittat tomtmarkeringen på berget.

Imorgon ny vecka med nya äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar